Retail&Agrobusiness

Volumele producătorului Santal au crescut în primul trimestru

Volumele producătorului Santal au crescut în primul...

Autor: Mădălina Panaete

30.05.2016, 00:06 175
Reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu 1 iunie anul trecut con­tribuie la continuarea creşterii econo­mi­ei româneşti, care a început să-şi revină în ur­mă cu doi ani, dar şi la majorarea cererii interne - componenta cea mai afectată de criză, se arată într-un raport al Parmalat, compania ita­lia­nă care deţine o fa­bri­că Santal lângă Bucureşti.
 
Anul trecut, Par­ma­lat România a avut o cifră de afaceri de 45 mil. lei (10 mil. euro), în creştere cu 12% faţă de anul precedent, con­form datelor de la Mi­nis­terul Finanţelor. De ase­menea, pro­fitul com­paniei a ajuns la 1,5 mil. lei, de opt ori mai mare decât în anul prece­dent. Businessul companiei a început să sca­dă din 2013, însă anul trecut compania a re­cu­perat scăderile şi a depăşit rulajul din acel an.
 
Situaţia bună a activităţii companiei a con­tinuat şi în acest an, când în primul tri­mes­tru volumele producătorului au fost pe plus.
 
„În continuarea performanţelor realiza­te anul trecut, rezultatele operaţionale ale sub­sidiarei locale în primul trimestru au avut o îmbunătăţile comparativ cu perioada si­mi­lară a anului trecut. Acest lucru a fost po­sibil cu ajutorul creşterii volumelor şi cu ajut­orul programelor promoţionale efi­ciente datorită mediului comercial favo­rabil“, se arată în raportul citat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO