Retail&Agrobusiness

Wrigley „mestecă” 93% din piaţa locală de gumă de mestecat

Wrigley „mestecă” 93% din piaţa locală de gumă de...

Autor: Cristina Rosca

24.08.2015, 00:05 900

Gigantul american Wrigley, care deţine în portofoliu branduri precum Orbit, Hubba Bubba, Winterfresh sau Airways, controlează piaţa românescă de gumă de mestecat cu o cotă de piaţă în valoare de 93%, potrivit repre­zentanţilor companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Compania a obţinut anul trecut afaceri de 208,5 milioane de lei, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, şi o marjă de profit de peste 17%, una dintre cele mai mari din piaţa FMCG.

Wrigley este prezent pe piaţa din România pe două segmente: cel al gu­melor de mestecat, cu brandurile Orbit, Five, Winterfresh, Hubba Bubba, Airwa­ves, şi pe cel al bomboanelor, cu Skittles.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO