Retail&Agrobusiness

Zece branduri internaţionale au 30% din piaţa de 800 milioane lei a genţilor şi geamantanelor

Zece branduri internaţionale au 30% din piaţa de 800...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.09.2017, 00:00 368

Louis Vuitton şi Lamonza se bat pe primul loc în clasamentul celor mai vândute branduri în funcţie de valoarea vânzărilor.

Piaţa de genţi şi geamantane, unde produsele importate din Asia ocupă încă cele mai multe din rafturi în magazine, a avut anul trecut o valoare de 800 de milioane de lei (178 mil. euro) în retail, în creştere cu aproape 8% faţă de anul precedent, arătă datele companiei de cercetare Euromonitor.

Piaţa este împărţită între categoria brandurilor de lux, unde joacă nume precum Louis Vuitton, Burberry sau Gucci, categoria brandurilor situate pe segmentul de preţ mediu precum Lamonza sau Samsonite şi segmentul produselor economice, aşa cum este cazul miilor de produse aduse de pe piaţa asiatică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO