Retail&Agrobusiness

ZF Live. Fondatorul VinOriunde, Mirela Mateescu: Ne lipseşte brandul de ţară pentru a face cunoscute vinurile româneşti

Autor: Roxana Mihalcea

10.08.2018, 19:40 579

Cramele din Europa investesc mult în tehnlogie şi în educarea vinificatorilor şi deţin ceea ce se numeşte brandul de ţară. Pe de altă parte, cred că producătorii români se grăbesc să scoată vinul la vânzare după ce a fost lăsat timpul corespunzător în recipienţii de preparare, a spus Mirela Mateescu în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Nouă ne lipseşte (brandul de ţară - n.red.). În România trebuie să intri pe site-uri specializate şi să întrebi la ce cramă să mă duc şi unde să mă duc. În Italia, absolut oricine, în orice sătuc te-ai opri, ştie să te îndrume”, a explicat fondatoarea VinOriunde.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO