ZF Live. Fondatorul VinOriunde, Mirela Mateescu: Ne lipseşte brandul de ţară pentru a face cunoscute vinurile româneşti

vineri, 19:40 Autor: Roxana Mihalcea

Cramele din Europa investesc mult în tehnlogie şi în educarea vinificatorilor şi deţin ceea ce se numeşte brandul de ţară. Pe de altă parte, cred că producătorii români se grăbesc să scoată vinul la vânzare după ce a fost lăsat timpul corespunzător în recipienţii de preparare, a spus Mirela Mateescu în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Nouă ne lipseşte (brandul de ţară - n.red.). În România trebuie să intri pe site-uri specializate şi să întrebi la ce cramă să mă duc şi unde să mă duc. În Italia, absolut oricine, în orice sătuc te-ai opri, ştie să te îndrume”, a explicat fondatoarea VinOriunde.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.08.2018

 
Cuvinte cheie:
brand
, vinuri
, zf live
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide