Companii

Retailerul britanic Kingfisher a închis magazinele Bricostore din Orhideea şi Pantelimon pentru a le transforma în Brico Depot

Foto Petrică Tănase

Foto Petrică Tănase

Autor: Cristi Moga

12.01.2014, 19:54 4147

Grupul britanic Kingfisher, care şi-a făcut anul trecut intrarea pe piaţa locală prin achiziţia celor 15 magazine Bricostore din România, a început procesul de transformare a fostei reţele franceze cu magazinele din zonele Orhideea şi Pantelimon din Bucureşti, primele care urmează a fi rebranduite în Brico Depot. Informaţia este prezentată într-un pliant al companiei care anunţa faptul că „din 12.01.2014 Bricostore Orhideea şi Pantelimon sunt închise“, fără a preciza data redeschiderii magazinelor.

În Bucureşti mai funcţionează în prezent alte două magazine Bricostore situate în zonele Băneasa şi Militari. Kingfisher a cumpărat reţeaua Bricostore în urma unei tranzacţii cu o valoare de 75 de milioane de euro, un prim pas făcut de grup în România, piaţă pe care este vizată dezvoltarea unei reţele cu 50 de unităţi. Prin preluarea Bricostore, Kingfisher şi-a asigurat în România o companie cu un rulaj anual de 140-150 mil. euro şi circa 1.400 de angajaţi.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.01.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO