Companii

Retailerul de modă Takko: Se dezvoltă proiecte de retail în oraşele de 25.000 de locuitori, deci posibilităţi de dezvoltare există

Takko a intrat pe piaţa locală acum un deceniu şi a ajuns la circa 65 de magazine deschise în oraşele din România.

Takko a intrat pe piaţa locală acum un deceniu şi a ajuns la circa 65 de magazine deschise în oraşele din România.

Autor: Cristina Roşca

11.07.2017, 00:05 352
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii.
Retailerul de modă german Takko, prezent în România de circa un deceniu, a ajuns la o reţea de 65 de magazine. De la începutul anului a fost deschis deja un magazin la Oradea şi, în plus, compania planifică alte trei inaugurări în 2017 la Târgovişte, Bistriţa şi Râmnicu Vâlcea. „Pentru anul 2018 sunt planificate alte deschideri de magazine suplimentare“, spun oficialii firmei Takko fără a înainta cifre. Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii. Takko a fost de altfel unul dintre primii discounteri de modă care au pătruns pe piaţă. După el au venit însă şi alţii, precum Pepco (Polonia) sau C&A (Olanda). Acest segment de piaţă a prins tot mai mult în România deoarece deşi sunt pasionaţi de modă românii sunt foarte atenţi şi la preţ. „Una dintre cele mai importante noutăţi este restabilirea poziţiei noastre pe piaţă. Ne definim din nou ca discounter, sau mai bine zis smart discounter. Cererea de produse din segmentul de preţuri mari scade în continuare. Trendul pieţei duce la o cerere din ce în ce mai mare de modă la preţuri avantajoase. Ne aşteptăm în continuare să câştigăm cât mai multă cote de piaţă precum şi capital de imagine“, spun oficialii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO