Companii

Retailerul italian Motivi intră în online şi vrea să se extindă în franciză în România

Retailerul italian Motivi intră în online şi vrea să...

Autor: Cristina Roşca

02.06.2016, 00:00 611

Retailerul italian de modă Motivi a intrat pe piaţa locală în 2004 şi a ajuns în prezent la o reţea de 16 magazine în marile oraşe din ţară, ultima deschidere având loc la Constanţa, în City Park Mall. Compania continuă expansiunea atât în online, cât şi în offline, unde vrea să meargă cu magazine în sistem de franciză.

„Încă de la intrarea noastră în România, în 2004, am ştiut că această ţară va fi una dintre pieţele pe care ne vom dori să ne întărim poziţia datorită asemănărilor dintre consumatorii de aici şi cei din Italia atunci când vine vorba de modă. Acesta este şi motivul pentru care începând cu această vară ne-am intensificat activitatea de business prin inaugurarea unor noi locaţii în diferite oraşe din România”, a spus Luigi Ferraro, international development manager şi retail manager al Miroglio Fashion SRL. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO