Companii

Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut

Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de...

Autor: Ioana Nita

16.07.2015, 00:07 965
Valoarea comenzilor online pen­tru articolele de îmbrăcăminte, în­călţă­min­te şi alte produse de „lifestyle“ a ajuns anul trecut la circa 100 de mi­lioa­ne de euro, retailul de modă câştigând rapid teren în comerţul electronic local. În 2014, piaţa de comerţ electronic s-a situat la aproximativ 1,1 miliarde de euro, potrivit estimărilor din piaţă.

„Ca număr de co­menzi, segmentul «fashion & lifestyle» a luat un avânt spectaculos. Valoric, segmentul fashion reprezintă aproximativ 10% din piaţa de comerţ electro­nic. O comandă me­die în fashion este de 35 euro“, a decla­rat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed, companie specializată în dezvoltarea de magazine online cu afaceri de aproape un milion de euro anul trecut.

Printre clienţii ContentSpeed se numă­ră branduri ca Diverta, IL PASSO, QuickMo­bile, ZorileStore, Chicco, Flor­mar Cosmetics, Austral, Radox, Indesit, Ariston, Hotpoint, OptiBlu şi Vitacom Electronics.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO