Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut

16 iul 2015 Autor: Ioana Nita

Valoarea comenzilor online pen­tru articolele de îmbrăcăminte, în­călţă­min­te şi alte produse de „lifestyle“ a ajuns anul trecut la circa 100 de mi­lioa­ne de euro, retailul de modă câştigând rapid teren în comerţul electronic local. În 2014, piaţa de comerţ electronic s-a situat la aproximativ 1,1 miliarde de euro, potrivit estimărilor din piaţă.

„Ca număr de co­menzi, segmentul «fashion & lifestyle» a luat un avânt spectaculos. Valoric, segmentul fashion reprezintă aproximativ 10% din piaţa de comerţ electro­nic. O comandă me­die în fashion este de 35 euro“, a decla­rat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed, companie specializată în dezvoltarea de magazine online cu afaceri de aproape un milion de euro anul trecut.

Printre clienţii ContentSpeed se numă­ră branduri ca Diverta, IL PASSO, QuickMo­bile, ZorileStore, Chicco, Flor­mar Cosmetics, Austral, Radox, Indesit, Ariston, Hotpoint, OptiBlu şi Vitacom Electronics.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.07.2015

 
Cuvinte cheie:
online
, trecut
, fashion
, piata
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide