Companii

Revlon nu mai miroase profitul Iulia Patrichi

04.08.2000, 00:00 89



Compania americana de produse cosmetice Revlon a anuntat miercuri o scadere a profiturilor in al doilea trimestru peste nivelul estimat de analisti, acesta fiind al cincilea trimestru consecutiv cu rezultate negative, relateaza Financial Times.

Reprezentantii Revlon au declarat ca pierderea a atins o valoare neta de 24,6 milioane de dolari sau 48 de centi/actiune, fata de 3,9 milioane de dolari sau 8 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit estimarilor facute de compania de cercetare First Call/Thomson Financial, analistii de pe Wall Street se asteptau ca Revlon sa atinga o pierdere de doar 28 de centi/actiune.

Revlon a anuntat ca incasarile nete din vanzari au scazut pana la nivelul de 350,6 de milioane de dolari, fata de 553,4 milioane de dolari anul trecut. Incasarile din vanzarile efectuate pe teritoriul Statelor Unite au coborat cu 40,2% pana la valoare de 207,6 milioane de dolari,an timp ce vanzarile internationale au scazut cu 30,6%.

Diminuarea incasarilor obtinute de Revlon se explica prin vanzarea diviziei de produse cosmetice profesionale catre grupul spaniol Colomer, precum si prin vanzarea marcilor argentiniene de sampoane si balsame Plusbelle.

Printre produsele cosmetice produse de Revlon se numara cele denumite Revlon, Almay si Ultima II.

Grupul american este condus de un bine cunoscut om de afaceri, Ronald Perelman.

Produsele concurente cu cele Revlon, pe piata americana, fac parte din gama Maybelline, a grupului francez L'Oreal precum si din gama Cover Girl, produsa de compania britanica Procter&Gamble.

"Anul acesta este unul de tranzitie pentru compania noastra, in conditiile in care incercam sa redresam activitatile Revlon, atat din punct de vedere financiar cat si din cel concurential. Ne straduim sa facem activitatea Revlon cat se poate de operationala, eficienta si competitiva", a declarat directorul executiv al Revlon, Jeffrey Nugent, citat de Financial Times.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO