Companii

Richard Perrin, Partener KPMG: Oraşele inteligente sunt mai eficiente şi pot crea mai multe locuri de muncă şi oportunităţi de dezvoltare

Ciprian Negura

Ciprian Negura

Autor: Roxana Rosu

16.01.2018, 10:38 179

Procesul de modernizare şi transformare a structurilor administrative locale din România a cunoscut o dinamică mai accentuată în ultimii ani, prin integrarea tuturor datelor existente la nivelul aparatului administrativ într-o viziune mai holistică a oraşului, dar şi prin adoptarea tehnologiilor de tip IoT (Internet of Things) în proiecte de transformare a oraşelor în oraşe inteligente (SMART Cities), afirmă Ciprian Negura, Director în Departamentul de Consultanţă în management, KPMG în România.

KMPG a realizat recent un studiu privind eficienţa şi eficacitatea serviciilor municipale, analiză ce arată că administraţiile oraşelor cheltuie sume surprinzător de diferite când vine vorba de furnizarea serviciilor municipale, chiar şi în interiorul aceleaşi regiuni.

Raportul KPMG rezumă constatările rezultate în urma unui sondaj comparativ detaliat la care au participat respondenţi din 35 de oraşe din întreaga lume. În cadrul studiului au fost evaluate 12 servicii municipale de bază, inclusiv accesul rutier, serviciile de tranzit, accesul la parcuri, colectarea deşeurilor şi alimentarea cu apă potabilă, printre altele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO