Companii

România a intrat târziu în recesiune şi va ieşi târziu, crede şeful Beiersdorf România

România a intrat târziu în recesiune şi va ieşi târziu, crede şeful Beiersdorf România

Autor: Cristina Roşca

09.07.2011, 19:05 593

"Va veni şi momentul ieşirii din recesiune, dar nu ştiudacă anul acesta. Deşi există semne bune, este prea devreme să măpronunţ.Vom vedea celmai bine în a doua jumătate a anului.", spune Hageleit.

În ceeace priveşte piaţa locală de cosmetice, şeful Beiersdorf România crede că ar putea creşte uşor în adoua jumătate a anului, însă nu este clar dacă la nivelulîntregului an se va obţine creştere.

Jucătorii din domeniu evaluează în medie piaţa la 700-800milioane euro, Hageleit apreciind că nu este o zonămatură, ci una pe care există încă loc decreştere.

"Nu esteneapărat loc pentru noi jucători, însă trebuie să creascăpenetrarea produselor cosmetice. România are una dintre cele maimici rate de penetrare din regiune", explică el.

Astfel,spre exemplu, în cazul cremelor de noapte rata de penetrare este de25% în România, pe când în Europa Centrală şi de Est depăşeşte50%.

Produsele cu cea mai mare penetrare pe această piaţă sunt,potrivit lui Hageleit, şampoanele, deodorantele şisăpunurile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO