România, o piaţă de vis pentru nemţi: Lidl a crescut în S1 2017 de două ori mai repede decât consumul. „Credem că nu există obstacole pe această piaţă, ci doar oportunităţi“

24 oct 2017 Autor: Cristina Rosca

♦ Afacerile Lidl au crescut cu circa 16% în primul semestru din acest an comparativ cu perioada similară din 2016, până la aproape 3,1 mld. lei ♦ Prin comparaţie, consumul a avut un ritm de creştere de 8%.

Discounterul german Lidl menţine astfel în prima parte a acestui an ritmul de creştere din 2016, unul dintre cele mai puternice din piaţă.

Avansul a fost susţinut atât de expansiunea de circa 10 magazine pe an, cât şi de creşterea puterii de cumpărare a românilor şi implicit a consumului. Dacă ritmul se va menţine şi în a doua parte a lui 2017, cifra de afaceri va sări de 6 mld. lei.

„Pentru Lidl, anul trecut a fost unul foarte bun. Iar premisele pentru anul în curs sunt în continuare optimiste, mai ales că de la an la an am înregistrat un trend ascendent pe piaţa din România“, spun oficialii companiei. Discounterul german a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a preluat reţeaua Plus Discount cu 107 magazine. Apoi, nemţii s-au extins de la zero până la peste 200 de unităţi astăzi.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.10.2017

 
Cuvinte cheie:
Lidl
, retailer
, consum
, magazine
, discount
, extindere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide