Companii
România şi Polonia, motoarele creşterii Carrefour în primul semestru
Carrefour este al doilea cel mai important retailer din România, cu afaceri totale de 1,8 mld. euro anul trecut şi aproape 300 de magazine sub mai multe formate.
Magazinele din România şi Polonia ale retailerului francez Carrefour au postat în primele şase luni din an creşteri organice (like for like) deosebit de dinamice, potrivit celui mai nou raport financiar al grupului. Cele două pieţe au susţinut evoluţia pozitivă a vânzărilor gigantului din Hexagon.
Grupul francez Carrefour a înregistrat creşteri solide ale vânzărilor în primul semestru, cu un plus de 6,2%, la 43 miliarde euro, rezultate ce reflectă evoluţia robustă din toate regiunile, susţinută inclusiv de achiziţiile derulate de companie, precum preluarea reţelei Billa în România. Carrefour a preluat Billa România în decembrie 2015, însă remodelarea magazinelor a început în acest an. Carrefour a deschis pe 1 martie primul magazin Billa remodelat şi rebranduit. Până la finalul anului brandul Billa va dispărea. Reţeaua de peste 80 de supermarketuri Billa a aparţinut grupului german Rewe înainte de a fi preluată pentru circa 100 mil. euro de francezii de la Carrefour.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine
-
Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
-
Finanţele ţării derapează puternic la debutul anului. Întrebarea-cheie: cât va fi deficitul bugetar în 2024?
-
Premier Energy: Avem o abordare bullish a pieţei din România. Ţintim spre un model de business vertical integrat
-
O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
-
Când merg românii la cumpărături. Vineri e cea mai bună zi de shopping, luni cea mai slabă ca vânzări
-
Pe 28 iunie Hidroelectrica umple buzunarele acţionarilor cu dividende de 6,3 mld. lei, întreg profitul pe 2023. Randamentul de 11% saltă preţul acţiunilor la BVB pe volume bune
-
ZF Private Health. Zoltán Madaras, fondatorul reţelei Dora Optics din Mureş: Am pornit businessul cu banii din bursa de student. Avem astăzi energia necesară şi medici tineri cu care putem să ne lărgim activitatea medicală
-
Raiffeisen urmăreşte o creştere organică şi echilibrată pe produse şi plănuieşte investiţii de circa 282 mil. lei. Banca vrea să dea dividende de 860,4 mil. lei, reprezentând 50% din profitul din 2023
-
ZF Investiţi în România! Dragoş Dărăbuţ, Agista: Vrem să facem două tranzacţii în 2024. Ne uităm cu atenţie la zona medicală şi la segmentul IT
-
Piaţa muncii se reechilibrează, angajatorii reţin mai bine talentele în companie. Recrutarea dă semne de încetinire pentru că şi fluctuaţia de personal scade. În ceea ce priveşte blue collar, avem o altă perspectivă: piaţa nu numai că s-a liniştit, vedem o scădere abruptă cel puţin în ultimele luni
-
Business sportiv. Cum a reuşit un mic club sportiv din Băicoi să atragă companii mari ca sponsori? Lucian Mircescu a pornit clubul Aurora Băicoi pentru a încuraja copiii din comunitate să facă sport
-
Best of ZF Power Summit 2024. Radu Mustaţă, Marsh: Europa are nevoie de o strategie de a reloca producţia de echipamente în Europa, aşa cum vedem în SUA. Focusul României trebuie să fie pe proiectele mari, strategice
-
Creditele retail noi în lei indexate la noul indice IRCC ar trebui să aibă dobânzi mai mici pentru că IRCC coboară la 5,90% în T2/2024 şi apoi spre 5,85% în T3/2024, de lângă 6%, unde a oscilat până acum. ROBOR la 3 luni este tot peste 6%, şi peste IRCC, în pofida lichidităţii record
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Istvan Sarkany, investitor la BVB: Am mai făcut puţină curăţenie în portofoliu. Cele mai mari patru deţineri, Simtel, TTS, DN Agrar şi Prospecţiuni
-
Afaceri de la Zero. Xantya Turcu, absolventă de Arte, şi-a deschis un atelier în care modelează ceramica sub emblema Pottery Paw. „Am investit cel puţin 5.000 de euro până acum şi simt că ar mai trebui încă pe atât“