Companii

România şi Polonia, motoarele creşterii Carrefour în primul semestru

România şi Polonia, motoarele creşterii Carrefour în...

Autor: Roxana Rosu

11.07.2017, 00:04 223
Carrefour este al doilea cel mai important retailer din România, cu afaceri totale de 1,8 mld. euro anul trecut şi aproape 300 de magazine sub mai multe formate.
Magazinele din România şi Polonia ale retailerului francez Carrefour au postat în primele şase luni din an creşteri organice (like for like) deosebit de dinamice, potrivit celui mai nou raport financiar al grupului. Cele două pieţe au susţinut evoluţia pozitivă a vânzărilor gigantului din Hexagon. Grupul francez Carrefour a înregistrat creşteri solide ale vânzărilor în primul semestru, cu un plus de 6,2%, la 43 miliarde euro, rezultate ce reflectă evo­luţia robustă din toate regiunile, susţinută inclusiv de achiziţiile derulate de companie, precum preluarea reţelei Billa în România. Carrefour a preluat Billa România în decembrie 2015, însă remodelarea magazinelor a început în acest an. Carrefour a deschis pe 1 martie primul magazin Billa remodelat şi rebranduit. Până la finalul anului brandul Billa va dispărea. Reţeaua de peste 80 de supermarketuri Billa a aparţinut grupului german Rewe înainte de a fi preluată pentru circa 100 mil. euro de francezii de la Carrefour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO