Piaţa de produse pentru îngrijirea pielii a ajuns anul trecut la 932 de milioane de lei, iar cele mai vândute produse sunt cele de îngrijire a feţei şi a corpului, cu o cotă de piaţă de 93% în total, potrivit datelor furnizate de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
După o scădere a vânzărilor segmentului produselor de îngrijire în perioada 2010 – 2013, în ultimii trei ani piaţa a mers pe plus, ajungând la 932 de milioane de lei anul trecut, potrivit estimărilor Euromonitor.
„Interesul consumatorilor în ceea ce priveşte produsele dermatocosmetice continuă să crească semnificativ. În piaţă sunt branduri precum Eucerin, La Roche Posay, Vichy şi Ivatherm, iar farmaciile rămân canalul principal de distribuţie. Accesibilitatea dermatocosmeticelor creşte pe măsură ce canalul de distribuţie prin farmacii îşi extinde prezenţa“, potrivit analizei specialiştilor Euromonitor.