La finalul anului 2014, Romstal era un business de peste 111 milioane de euro, cu 1.100 de angajaţi, prezent, dincolo de piaţa din România, în Serbia, Republica Moldova, Ucraina, Bulgaria şi Italia.
Peste 80% din rulajul companiei este generat de vânzările către firmele de instalaţii, iar restul de către clienţii finali, prin reţeaua proprie de retail.
Compania are o reţea de circa 130 de magazine proprii din care 60 în sistem de franciză. „Franciza Romstal este un magazin specializat în comercializarea de produse hidro, termo, sanitare şi electrice ce se adresează instalatorilor“, spun reprezentanţii companiei. Potrivit acestora, intenţia este de a se extinde în toate judeţele ţării, compania căutând activ parteneri. În medie, investiţia iniţială porneşte de la 5.000 de euro, dar poate ajunge până la 20.000 de euro. Magazinele Romstal sunt deja prezente în oraşele mari şi medii ale ţării.
Din grupul controlat de Perini mai fac parte şi companiile Valrom Industry (producător de sisteme de ţevi din plastic, cu fabrici în România şi Ucraina), Valplast Industry (sisteme de apă, gaz şi canalizare), Autoklass Center (dealer auto), Belform (căzi şi cabine cu hidromasaj), Central Service Instal (lucrări şi servicii de instalaţii), Dezim Development (investiţii imobiliare), IOS Software Solutions (servicii IT), City Garden (importator şi distribuitor de plante) şi Land & Buildings (cultivarea plantelor), potrivit datelor ZF.