Business Travel

Sătui de prezenţă marginală în România, irlandezii de la Ryanair încep ofensiva: vor un milion de pasageri în 2016

Sătui de prezenţă marginală în România, irlandezii...

Autor: Mădălina Panaete

19.02.2015, 13:00 3934
Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, începe ofensiva pe piaţa din România şi anunţă că aşteaptă 500.000 de pasageri în acest an, respectiv un milion de pasageri în 2016, după ce a stat în umbră în primii şase ani de pre­zenţă pe piaţa aeriană locală.
 
Ryanair a venit în aprilie anul trecut pe aero­portul Henri-Coandă (Otopeni) din Bucureşti, iniţial cu zboruri spre Londra şi Dublin, iar în vară va ajunge să opereze curse spre patru destinaţii: Londra, Dublin, Madrid şi Bruxelles.
 
„Vrem să devenim numărul unu pe piaţa low-cost din România în câţiva ani. Este doar o ches­tiune de timp atingerea acestui scop. Estimarea noastră este că suntem în prezent pe locul patru“, a spus Katarzyna Gaborec – McEvoy, sales and marketing manager Ryanair pentru România. Ea nu a dat detalii despre ce noi zboruri va introduce compania de pe aeroportul din Bucureşti.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO