Companii

Schimbari de directori la Porsche Romania

31.03.2010, 23:10 607

Marcile Volkswagen si Audi din cadrul Porsche Romania, cel maimare jucator de pe piata de profil, isi schimba de astaziconducerea.
"Matei Albulescu, seful marcii Volkswagen autoturisme, va preluaatributiile de director marca Audi in cadrul Porsche Romania, dupace Mihai Halmagianu a decis sa aleaga incepand de la 1 aprilie unalt drum in cariera", au declarat oficialii Porsche Romania.
Functia de director al marcii Volkswagen autoturisme va fi detinutade Bogdan Florea, care pana in prezent a detinut functia de AreaSales Manager pentru marca Volkswagen.
Schimbarile din conducerea marcilor din cadrul Porsche Romaniareprezinta cele mai importante mutari din piata auto, dupa plecarealui Mihai Bordeanu de la conducerea regionala a marcii Lexus, incadrul diviziei comerciale a Renault Romania si venirea lui SilviuDocan la TiriacAuto, divizia de retail auto a Tiriac Holdings, dela Auto Cobalcescu, unul dintre cei mai mari dealeri Dacia Renaultdin Capitala.
Matei Albulescu s-a aflat la conducerea Volkswagen in cadrulPorsche Romania din 1999, anterior ocupand functia de director alretelei de service-uri Bosch in Romania.
Volkswagen a detinut la nivelul anului 2008 pozitia de cea mai binevanduta marca de import, cu o cota de piata de 7,4%, in timp ceanul trecut a ocupat pozitia secunda in topul van zarilor de masinidin import, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor siImportatorilor de Automobile (APIA), fiind depasit de Hyundai,marca ale carei masini vandute se regasesc insa numai in proportiede 50% in inma tricularile auto din 2009.
In cazul marcii Audi, venirea lui Matei Albulescu la conducere reprezinta cea de-a doua schimbare a ma nagementului din ultimii treiani, dupa plecarea lui George Sanduleac ca brand manager al marciiPorsche in ultimul trimestru din 2007 si venirea lui MihaiHalmagianu la conducere, de la Porsche Bucuresti Nord.
La nivelul anului trecut Audi a fost cea mai bine vanduta marcapremium de pe piata locala, cu aproape 1.300 de masini, in scaderecu 56%, in timp ce in primele doua luni ale acestui an vanzarile aucontinuat declinul cu aproape 30% fata de perioada similara aanului trecut, la aproape 150 de masini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO