Belladonna, o reţea de 93 de farmacii, majoritatea în Bucureşti, controlată de Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a avut în primele nouă luni din acest an afaceri mai mici cu 9% pe fondul reducerii numărului de unităţi operaţionale cu 12% faţă de perioada similară a anului anterior, potrivit oficialilor companiei, care nu au precizat însă câte farmacii au fost închise şi nu au furnizat nici cifra de afaceri în primele nouă luni.
„Anul acesta, Belladonna se concentrează pe consolidarea unităţilor existente, diversificând produsele şi extinzând numărul de clienţi“, a spus Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.
Lanţul Belladonna este o afacere antreprenorială care a pornit la începutul anilor 2000, cei doi antreprenori, Florin Gheorghiţă şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, fiind o prezenţă discretă în peisajul de business. Belladonna s-a poziţionat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători precum Sensiblu (cu brandul Punkt) sau Help Net (cu Help Net Convenabil). Lanţul Belladonna concurează şi cu jucători precum Catena, Sensiblu sau Dona.