Şeful Grupului Editorial Litera: Piaţa de carte nu poate să crească fără dezvoltarea lanţurilor de distribuţie

3 oct 2017 Autor: Mirabela Tiron

♦ Grupul Editorial Litera a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 50,8 mil. lei şi un profit net de 6,9 mil. lei.

Grupul Editorial Litera, un business înfiinţat în 1989 de familia Vidraşcu, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri mai mari cu două cifre faţă de perioada similară a anului anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Am încheiat primul semestru al anului 2017 cu o creştere cu 15% faţă de semestrul corespondent al anului anterior. Printre factorii care au determinat această creştere se numără extinderea portofoliului editorial, dezvoltarea canalelor de distribuţie neconvenţionale, cum ar fi mi­ni­li­bră­riile proprii din marile centre comerciale, parteneriatele cu publicaţii şi tirajele speciale de cărţi pentru com­paniile par­tenere”, a spus Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera. Anul trecut, editura Litera a editat 789 de titluri.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.10.2017

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
Grupul Editorial Litera
, carte
, distributie
, Marin Vidraşcu
, cifra de afaceri
, cultura
, titluri
, edituri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide