Companii
Şeful Intersport: Ţinta noastră este ca în cinci ani să ajungem la o reţea de 45 de unităţi, iar magazinul online să contribuie cu 10% la business
Antoniu Niţuleasa: Circa o treime din cifra de afaceri locală este adusă de mărcile noastre private. O parte dintre aceste produse sunt realizate în România, mai exact anumite modele de bocanci şi anumite modele de biciclete.director general Intersport în România
În prezent retailerul de echipamente sportive Intersport are în România circa 30 de magazine offline şi unu online. Acesta din urmă a contribuit cu doar 1% la businessul de 160 mil. lei (35 mil. euro) anul trecut.
„Consider că anul trecut a fost unul bun, cu o creştere a cifrei de afaceri de circa 13% comparativ cu 2015. Avansul a fost susţinut de creşterea consumului care a crescut în special pe segmentul non-food“, spune Antoniu Niţuleasa (40 de ani), executivul român care conduce din poziţia de director general businessul Intersport în România.
După 11 ani în care a lucrat în comerţul cu dominantă alimentară în companii precum Penny Market, Real sau Kaufland, executivul s-a alăturat echipei Intersport acum circa patru ani în poziţia de director operaţional. La scurt timp după aceea a plecat directorul general şi a ocupat el poziţia de interimar pentru un an. Ulterior a preluat conducerea businessului.
Pe piaţa de peste jumătate de miliard de euro a echipamentelor sportive, potrivit estimărilor ZF, Intersport se bate atât cu jucătorii specializaţi precum Decathlon şi Hervis, dar şi cu magazinele monobrand sau multibrand ale unor companii precum Adidas sau FF Group şi cu lanţurile de hipermarketuri.
Cu o cifră de afaceri de 162 mil. lei (35 mil. eur), Intersport este unul dintre cei mai mari trei jucători, podium pe care-l împarte cu Decathlon (136 mil. euro) şi FF Group, proprietarul francizelor Nike şi Converse (40 mil. euro).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine
-
Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
-
Finanţele ţării derapează puternic la debutul anului. Întrebarea-cheie: cât va fi deficitul bugetar în 2024?
-
Premier Energy: Avem o abordare bullish a pieţei din România. Ţintim spre un model de business vertical integrat
-
O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
-
Când merg românii la cumpărături. Vineri e cea mai bună zi de shopping, luni cea mai slabă ca vânzări
-
Pe 28 iunie Hidroelectrica umple buzunarele acţionarilor cu dividende de 6,3 mld. lei, întreg profitul pe 2023. Randamentul de 11% saltă preţul acţiunilor la BVB pe volume bune
-
ZF Private Health. Zoltán Madaras, fondatorul reţelei Dora Optics din Mureş: Am pornit businessul cu banii din bursa de student. Avem astăzi energia necesară şi medici tineri cu care putem să ne lărgim activitatea medicală
-
Raiffeisen urmăreşte o creştere organică şi echilibrată pe produse şi plănuieşte investiţii de circa 282 mil. lei. Banca vrea să dea dividende de 860,4 mil. lei, reprezentând 50% din profitul din 2023
-
ZF Investiţi în România! Dragoş Dărăbuţ, Agista: Vrem să facem două tranzacţii în 2024. Ne uităm cu atenţie la zona medicală şi la segmentul IT
-
Piaţa muncii se reechilibrează, angajatorii reţin mai bine talentele în companie. Recrutarea dă semne de încetinire pentru că şi fluctuaţia de personal scade. În ceea ce priveşte blue collar, avem o altă perspectivă: piaţa nu numai că s-a liniştit, vedem o scădere abruptă cel puţin în ultimele luni
-
Business sportiv. Cum a reuşit un mic club sportiv din Băicoi să atragă companii mari ca sponsori? Lucian Mircescu a pornit clubul Aurora Băicoi pentru a încuraja copiii din comunitate să facă sport
-
Best of ZF Power Summit 2024. Radu Mustaţă, Marsh: Europa are nevoie de o strategie de a reloca producţia de echipamente în Europa, aşa cum vedem în SUA. Focusul României trebuie să fie pe proiectele mari, strategice
-
Creditele retail noi în lei indexate la noul indice IRCC ar trebui să aibă dobânzi mai mici pentru că IRCC coboară la 5,90% în T2/2024 şi apoi spre 5,85% în T3/2024, de lângă 6%, unde a oscilat până acum. ROBOR la 3 luni este tot peste 6%, şi peste IRCC, în pofida lichidităţii record
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Istvan Sarkany, investitor la BVB: Am mai făcut puţină curăţenie în portofoliu. Cele mai mari patru deţineri, Simtel, TTS, DN Agrar şi Prospecţiuni
-
Afaceri de la Zero. Xantya Turcu, absolventă de Arte, şi-a deschis un atelier în care modelează ceramica sub emblema Pottery Paw. „Am investit cel puţin 5.000 de euro până acum şi simt că ar mai trebui încă pe atât“