Companii

Şeful Intersport: Ţinta noastră este ca în cinci ani să ajungem la o reţea de 45 de unităţi, iar magazinul online să contribuie cu 10% la business

Antoniu Niţuleasa: Circa o treime din cifra de afaceri locală este adusă de mărcile noastre private. O parte dintre aceste produse sunt realizate în România, mai exact anumite modele de bocanci şi anumite modele de biciclete.director general Intersport în România

Antoniu Niţuleasa: Circa o treime din cifra de afaceri locală este adusă de mărcile noastre private. O parte dintre aceste produse sunt realizate în România, mai exact anumite modele de bocanci şi anumite modele de biciclete.director general Intersport în România

Autor: Cristina Roşca

11.07.2017, 00:07 1088
În prezent retailerul de echipamente sportive Intersport are în România circa 30 de magazine offline şi unu online. Acesta din urmă a contribuit cu doar 1% la businessul de 160 mil. lei (35 mil. euro) anul trecut.
„Consider că anul trecut a fost unul bun, cu o creştere a cifrei de afaceri de circa 13% comparativ cu 2015. Avansul a fost susţinut de creşterea consu­mului care a crescut în special pe segmentul non-food“, spune Antoniu Niţuleasa (40 de ani), exe­cutivul român care conduce din poziţia de director general businessul Inter­sport în România. După 11 ani în care a lucrat în comerţul cu dominantă alimentară în companii precum Penny Market, Real sau Kaufland, executivul s-a alăturat echipei Intersport acum circa patru ani în poziţia de director operaţional. La scurt timp după aceea a plecat directorul general şi a ocupat el poziţia de interimar pentru un an. Ulterior a preluat conducerea businessului. Pe piaţa de peste jumătate de mi­liard de euro a echipamentelor sportive, potrivit estimărilor ZF, Intersport se bate atât cu jucătorii specializaţi precum Deca­thlon şi Hervis, dar şi cu ma­gazinele monobrand sau multibrand ale unor companii precum Adidas sau FF Group şi cu lanţurile de hiper­marketuri. Cu o cifră de afaceri de 162 mil. lei (35 mil. eur), Intersport este unul dintre cei mai mari trei jucători, podium pe care-l împarte cu De­cathlon (136 mil. euro) şi FF Group, proprietarul fran­cizelor Nike şi Converse (40 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO