Selgros merge cu al treilea magazin pe format mic la Bistriţa şi ajunge la 22 în total

11 mai 2017 Autor: Cristina Rosca

Lanţul de magazine de tip cash & carry Selgros va deschide în acest an în oraşul Bistriţa din nordul ţării un nou magazin pe format mic, respectiv cu o suprafaţă de circa 4.000 mp. Acesta va fi al treilea magazin pe acest format după cele din Alba Iulia şi Târgu Mureş inaugurate anul trecut.

Deschiderea unui magazin Selgros pe format clasic costă până la 20 de milioane de euro, sumă ce include atât preţul terenului, cât şi construcţia efectivă a magazinului ce măsoară circa 10.000 mp. Pentru acest format mic Selgros nu a comunicat investiţia.

După cele două deschideri de anul trecut Selgros a ajuns la 21 de magazine în România, astfel că unitatea din Bistriţa ar fi a 22-a.

Selgros Cash & Carry a intrat pe piaţa locală în 2001 şi a fost una dintre cele mai prudente reţele în ceea ce priveşte expansiunea, având doar 21 de magazine în România după 16 ani de prezenţă. Compania este prezentă în oraşele mari ale ţării, de regulă în reşedinţele de judeţ.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.05.2017

 
Cuvinte cheie:
selgros
, magazin
, bistrita
, cash
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide