Companii

Sodexo a cumpărat un start-up românesc care vindea beneficii salariale

Sodexo a cumpărat un start-up românesc care vindea...

Autor: Cristina Bellu

18.07.2017, 13:22 982

Sodexo, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a tichetelor de masă, şi-a majorat până la 60% pachetul de acţiuni deţinut la Benefit Seven, companie controlată de trei antreprenori români care au creat serviciul 7card, cel mai mare furnizor de abonamente de activităţi recreative, sport şi wellness pentru angajaţii din România.

Aceasta reprezintă al doilea pas în achiziţionarea unei participaţii în cadrul companiei Benefit Seven după ce, la finele lunii februarie a anului trecut, Sodexo a cumpărat 20% din acţiuni de la cei doi cofondatori Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru, care au cedat fiecare câte un pachet de 8%, în timp ce Cătălin Ivaşcu, operations manager & co-owner al companiei a vândut 4%.

Managementul companiei Benefit Seven va continua să fie asigurat de fondatorii afacerii, care se vor implica mai departe în promovarea facilitării de către companii a accesului la mişcare şi activităţi recreative pentru angajaţii lor din România.

„Am văzut, încă de la începutul colaborării cu fondatorii Benefit Seven, potenţialul acestui tip de beneficiu extrasalarial şi, pe parcursul ultimului an şi jumătate, am lucrat împreună să îmbunătăţim şi să ne diversificăm serviciile. Decizia de a achiziţiona pachetul majoritar de acţiuni la Benefit Seven reprezintă un pas firesc în dezvoltarea portofoliului Sodexo de soluţii pentru calitatea vieţii”, declară Sven Marinus, CEO Sodexo Benefits & Rewards Services România.

La rândul său, Andrei Creţu, cofondator 7card, spune că prin parteneriatul cu Sodexo, 7card va beneficia de avantajele şi de resursele pe care le oferă cel mai mare furnizor de beneficii extrasalariale din România, printre care şi oportunitatea de a accesa cea mai mare bază de companii care îşi doresc să le ofere angajaţilor lor soluţii pentru îmbunătăţirea vieţii. „Acest lucru este deja vizibil în evoluţia vânzărilor pe care le-a înregistrat Benefit Seven în prima parte a acestui an”

În 2016, Benefit Seven a avut afaceri de 2,8 milioane de euro, în creştere cu peste 60% faţă de anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează menţinerea tendinţei de creştere a vânzărilor, până la 4,5 milioane de euro.

În prezent, numărul clienţilor Benefit Seven se ridică la peste 900 de companii şi este în continuă creştere. 7card are peste 25.000 de abonaţi activi, angajaţi în companii din domenii precum IT&C, telecomunicaţii, pharma şi healthcare, retail, sistemul financiar-bancar şi asigurări, servicii profesionale, producţie industrială, FMCG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO