Companii

Soţia omului de afaceri Gabriel Comănescu dezvoltă un brand premium de modă

Gina Comănescu

Gina Comănescu

Autor: Cristina Roşca

19.01.2016, 00:07 3685

Gina Comănescu, soţia omului de afaceri Gabriel Co­mănescu care controlează compania Grup Servicii Petro­liere (GSP) - cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2014, a adus pe piaţa locală în sistem de franciză brandul de modă pre­mium Marina Yachting. Primul magazin a fost deschis în primăvara anului trecut în cadrul hotelului de cinci stele Vega din Mamaia, controlat tot de familia Co­mănescu. Au urmat apoi unităţi în Mega Mall şi în cadrul hotelului Alpin de patru stele din Poiana Braşov.

„Ideea de a aduce Marina Yachting în România a pornit ca o idee de afacere de familie, din dorinţa de a completa ofer­ta pentru clienţii Vega cu ţinute pre­mium de inspiraţie navy. Chiar dacă iniţial a pornit dintr-o zonă de nişă, Marina Yach­ting înseamnă mai mult decât echi­pamente destinate navi­ga­torilor, fiind un brand prêt-à-porter cu accente navy“, spune Gi­na Comănescu. Con­su­ma­to­rul Marina Yach­ting este unul educat, din mediul urban şi cu ve­nituri peste medie, fiind un viveur care e dispus să îşi asume costul unor experienţe de viaţă inedite, aşa descrie Gina Comănescu clientul - ţintă al brandului. „În acest profil identificăm antreprenori, middle şi top manageri şi in­fluenţatori.“ Ea nu oferă cifre nici în ceea ce priveşte ex­pansiunea viitoare, nici estimări de business, afirmând că este prematur.

Gabriel Comănescu este unul dintre cei mai puter­nici antreprenori locali, cu afaceri în domeniul petrolier, el controlând grupul Upetrom, a cărui companie fanion este Grup Servicii Petroliere (GSP).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO