Gina Comănescu, soţia omului de afaceri Gabriel Comănescu care controlează compania Grup Servicii Petroliere (GSP) - cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2014, a adus pe piaţa locală în sistem de franciză brandul de modă premium Marina Yachting. Primul magazin a fost deschis în primăvara anului trecut în cadrul hotelului de cinci stele Vega din Mamaia, controlat tot de familia Comănescu. Au urmat apoi unităţi în Mega Mall şi în cadrul hotelului Alpin de patru stele din Poiana Braşov.
„Ideea de a aduce Marina Yachting în România a pornit ca o idee de afacere de familie, din dorinţa de a completa oferta pentru clienţii Vega cu ţinute premium de inspiraţie navy. Chiar dacă iniţial a pornit dintr-o zonă de nişă, Marina Yachting înseamnă mai mult decât echipamente destinate navigatorilor, fiind un brand prêt-à-porter cu accente navy“, spune Gina Comănescu. Consumatorul Marina Yachting este unul educat, din mediul urban şi cu venituri peste medie, fiind un viveur care e dispus să îşi asume costul unor experienţe de viaţă inedite, aşa descrie Gina Comănescu clientul - ţintă al brandului. „În acest profil identificăm antreprenori, middle şi top manageri şi influenţatori.“ Ea nu oferă cifre nici în ceea ce priveşte expansiunea viitoare, nici estimări de business, afirmând că este prematur.
Gabriel Comănescu este unul dintre cei mai puternici antreprenori locali, cu afaceri în domeniul petrolier, el controlând grupul Upetrom, a cărui companie fanion este Grup Servicii Petroliere (GSP).