Companii

Spaniolii de la Inditex intră pe online cu cel de-al şaptelea brand din România, Oysho

Spaniolii de la Inditex intră pe online cu cel de-al...

Autor: Cristina Roşca

05.02.2016, 00:04 4230

Grupul spaniol Inditex, liderul pieţei locale de modă după cifra de afaceri cumulată a tuturor brandurilor sale, a lansat ieri operaţiunile online ale brandului Oysho în România.

Acesta este al şaptelea brand al grupului care intră pe online în România, dintr-un total de şapte branduri existente cu magazine fizice. Spaniolii au în România bran­du­rile Zara, Zara Home, Bershka, Oysho, Mas­simo Dutti, Pull & Bear şi Stradivarius, cu afaceri cumulate de circa 200 de milioane de euro în 2014, ultimul an pentru care există date publice.

„La cele 16 pieţe online pe care marca Oysho le are stabilite în prezent vor fi adăugate altele noi, ajungând la 32 de puncte de vânzare interna­ţio­nale”, spun oficialii companiei care precizează că expansiunea se va realiza în următoarele patru luni. În România operaţiunile au fost lansate ieri, urmând ţări precum Suedia, Danemarca şi Irlanda tot în luna februarie.

În luna următoare va veni rândul Croaţiei, Cehiei, Slovaciei, Ungariei, Bulgariei şi Finlandei, pentru ca apoi în aprilie brandul să se extindă în Lituania, Letonia, Estonia, Slo­venia, Cipru şi Malta. Brandul Oysho are în România şi opt magazine fizice cu afaceri de 22 mil. lei (5 milioane de euro) în 2014.

Brandul de lenjerie intimă a fost lansat în 2001 şi a ajuns astăzi la 605 magazine în 44 de ţări. Primele operaţiuni online au fost lansate în 2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO