Companii

Starbucks a deschis o cafenea pe cea mai cunoscută arteră din centrul istoric al Bucureştiului

Starbucks a deschis o cafenea pe  cea mai cunoscută...

Autor: Roxana Rosu

13.02.2018, 12:32 948

Reţeaua Starbucks a deschis o nouă cafenea în Bucureşti, pe strada Lipscani din Centrul Vechi, într-un spaţiu de aproape 400 mp, pe două nivele.

„Suntem încântaţi să aducem cafeaua Starbucks Reserve împreună cu aceste metode inovatoare de preparare a cafelei într-un spaţiu nou atât de frumos, pentru iubitorii noştri de cafea din Bucureşti. Clienţii pot explora întreaga gamă a celor mai fine cafele Starbucks sau pot încerca produsele delicioase de patiserie şi mâncărurile savuroase, în timp ce se relaxează," a declarat Mateusz Sielecki, Director Regional pentru Starbucks România şi Bulgaria.

Noua cafenea a fost amenajată într-un spaţiu închiriat de la omul de afaceri Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurantate La Mama. 

Decizia companiei de a intra în zona centrului vechi vine în contextul în care aceasta este frecventată de turiştii români şi străini. Mai mult, brandul este prezent deja în zonă, însă aproape de piaţa Unirii, la Hanu’ lui Manuc. Acum merge în inima cen­trului istoric, pe strada Lipscani, care găz­du­ieşte mai multe nume locale şi interna­ţionale din modă şi HoReCa, precum H & M, La Mama, Koton, Cărtureşti sau Adidas.

Acest model de business este aplicat de Starbucks şi pe alte pieţe unde alege să des­chidă cafenele în zone cu trafic mare. 

Compania intenţionează să dubleze numărul cafenelelor până în 2020, pariind pe piaţa locală în creştere.Lanţul ce cuprinde peste 30 de unităţi are o cotă de 2% pe piaţa locală a barurilor şi cafenelelor, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Printre competitori se află lanţuri internaţionale precum Gloria Jean’s dar şi nume locale precum Ted’s sau The Coffee Shop.

În Romania, brandul american de cafenele este prezent de circa un deceniu, fiind deţinut de-a lungul timpului de mai mulţi acţionari. Începând cu primăvara anului 2015 franciza Starbucks în România şi Bulgaria se află în portofoliul grupului polonez Amrest. Amrest deţine franciza Starbucks în România până în 2023, în timp ce pe cea din Bulgaria o are până în 2027. Compania are drept exclusiv de franciză pe cele două pieţe.

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală şi de Est. Compania îşi dezvoltă, de asemenea, operaţiunile în Europa de Vest, Rusia şi China.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO