Companii

Starbucks deschide până la finalul anului o primă cafenea de tip drive-through şi merge cu o alta lângă BNR

Lanţul  de cafenele Starbucks, care cuprinde peste 30 de unităţi, are o cotă de 2% pe piaţa locală a barurilor şi cafenelelor

Lanţul de cafenele Starbucks, care cuprinde peste 30 de unităţi, are o cotă de 2% pe piaţa locală a barurilor şi cafenelelor

Autor: Cristina Roşca

19.10.2017, 00:05 1733

Brandul american Starbucks a terminat anul trecut cu afaceri de 76,5 milioane de lei în România, după un galop de aproape 40%.

Lanţul de cafenele Starbucks, liderul pieţei locale de profil, va merge până la finalul acestui an cu o unitate în centrul vechi al Capitalei, lângă sediul Băncii Naţionale, potrivit unor surse din piaţă. Aceasta va măsura circa 500 mp şi va fi amplasată pe două etaje. Tot până la finalul acestui an compania controlată local de grupul polonez Amrest va mai inaugura şi primul său concept de tip drive-through în cartierul bucureştean Militari. Acesta va fi amplasat în centrul comercial Militari Shopping, spre ieşirea către Autostrada Bucureşti-Piteşti, una dintre cele mai tranzitate şose­le din ţară. Acest concept este testat acum pentru prima dată în România, însă el a fost deja implementat pe alte pieţe euro­pene, respectiv Marea Brita­nie, Polonia şi Germania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO