Companii

Stephen Stead, şeful Glenmark Pharma­ceuticals România: Am restructurat businessul, am tăiat la jumătate portofoliul de produse, am tăiat marketingul şi am ajuns la un sfert din numărul de angajaţi. Pasul doi: aducem medicamente mai profitabile

Stephen Stead: „Am tăiat cheltuielile de promovare, sunt foarte mari, în România se cumpără încă doar brandurile“.

Stephen Stead: „Am tăiat cheltuielile de promovare, sunt foarte mari, în România se cumpără încă doar brandurile“.

Autor: Mirabela Tiron

13.10.2016, 00:05 1005
Stephen Stead, executivul britanic care a fost numit la conducerea filialei locale a companiei Glenmark Pharma­ceuticals la începutul acestui an, susţine că a restructurat businessul pentru a reuşi să ducă compania pe profit până în 2017.
 
„Am redus la jumătate portofoliul de medi­camente, am redus numărul de angajaţi la un sfert din câţi erau (100 de oameni la început de an - n. red.) şi am tăiat cheltuielile de marketing şi promovare. În România se cumpără încă doar brandurile. Pasul doi este să introducem noi medicamente, mai profi­tabile şi solicitate de piaţă“, a spus Stead.
 
Britanicul cu 20 de ani de experienţă în industria farmaceutică a fost anterior la conducerea Terapia şi Labormed şi încearcă să transforme businessul Glenmark întrunul profi­tabil pentru că în ultimii ani a adunat  pierderi.  „Am ajuns la 15 medicamente în portofoliu pentru afecţiuni oncologice, boli cardiovasculare şi OTC-uri. Preţul mediu pentru un tratament cu medicamentele noastre oncologice este de 1.000 de euro pe lună. Concurenţa este foarte mare mai ales pe piaţa medicamentelor oncologice.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO