Companii

Strategie nouă de marketing: Cum încearcă Lidl să atragă clienţii în magazine?

Strategie nouă de marketing: Cum încearcă Lidl să atragă clienţii în magazine?

Foto: Bogdan Stamatin

Autor: Cristina Rosca

19.02.2012, 14:14 21793

Retailerul german Lidl, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 136 de magazine, a lansat o nouă strategie de marketing pentru atragerea unui număr tot mai mare de clienţi în magazin: trei minute de cumpărături gratuite.

Astfel, noului magazin Lidl din Bucureşti, primul din sectorul 2 al Capitalei pentru germani, toţi cei care vor cumpăra în valoare de peste 100 de lei se vor înscrie la start pentru premiul de "trei minute de cumpărături gratuite". Concursul se va desfăşura în perioada 20-26 februarie în cazul magazinului din strada Ziduri între Vii, numărul 24, care urmează a se deschide luni, pe 20 februarie.

Câştigătorul concursului va avea la dispoziţie trei minute în care îşi va putea umple coşul cu orice produse din magazin. La final el va pleca acasă cu ce a reuşit să adune în coş, fără a plăti nimic.

Lidl a inaugurat, oficial, la începutul verii, cele 107 unităţi Plus rebranduite iar la începutul lui octombrie 11 magazine noi. La finalul lunii octombrie germanii au început să inaugureze în fiecare zi de luni două noi magazine costruite de la zero, terminând anul cu 129 de unităţi. La începutul anului discounterul a reluat "obiceiul" de a deschide magazine în fiecare zi de luni.

În prezent, potrivit informaţiilor anunţate de companie mai sunt încă 64 de deschis. Retailerul german Lidl a preluat în 2010, de la grupul Tengelmann, reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO