Companii

Stroe: Dacia este pentru piaţa auto ce este IKEA pentru piaţa de mobilă

Stroe: Dacia este pentru piaţa auto ce e IKEA pentru piaţa de mobilă

Autor: Mediafax

12.12.2010, 12:33 63

Brandul Dacia reprezintă pentru piaţa auto o soluţie la fel deraţională ca IKEA pentru piaţa de mobilă, a declarat vinerivicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.Oficialul companiei aarătat că producătorul a avut o până în prezent trei strategii demarketing, în funcţie de piaţa căreia i s-a adresat, scrieMediafaxBusiness.

În Romania Dacia a punctat că este marca naţională, de tradiţie,dar bine bazată pe Renault.

În ţările emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avuto abordare mai conformistă, generală, mai aproape de cea a unormarci ca Opel sau Ford.

Stroe a arătat că pe piaţa "saturată" din Europa de Vest, Daciaa ales o abordare oarecum revoluţionară, de genul "sfideazăobişnuinţele, îndrăzneşte" dublată de "fără rabat la calitate".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO