Companii

Un fost director de marketing al Marlboro a adus în România un concept de HoReCa din Rusia

Un fost director de marketing al Marlboro a adus în...

Autor: Cristina Roşca

02.10.2017, 00:06 1518

►Conceptul CulinaryOn a pornit în Rusia acum cinci ani şi include mai multe studiouri pentru gătit, alături de săli de conferinţe.

Alessio Lewithin şi-a construit cariera în industria ţigărilor, însă recent a decis să lanseze în România primul său proiect antreprenorial, sub brandul CulinaryOn, prima unitate urmând a fi deschisă la începutul lunii octombrie în zona Aurel Vlaicu - Pipera. El locuieşte în România de şase ani.

„CulinaryOn, un concept ce a pornit din Rusia în 2012, este un business fondat de trei parteneri – Giulio D’Erme, Alex Blanc şi Vladimir Sadovina – foşti corporatişti pasionaţi de zona de food“, explică el. Primul CulinaryOn a apărut în 2012 în Moscova, înainte de izbucnirea crizei actuale. „Rusia este o piaţă complexă şi scumpă, aşa că suc­ce­sul a venit rapid.“ Antre­pre­norii au pornit cu o unitate cu două stu­diouri mici, apoi s-au extins la patru în cel de-al doilea an de func­ţio­nare şi ulterior au ajuns la cinci studiouri în anul trei. În aceste stu­dio­uri se orga­ni­zează master­clas­suri pen­tru gătit.

Tot în cadrul concep­tu­lui există şi săli de con­ferinţe, astfel că la Mos­co­va au pornit cu o sală de conferinţe, apoi au ajuns la două. A venit apoi şi cel de-al doilea CulinaryOn în acelaşi oraş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO