Companii

Un Mic.ro din Bucureşti este închis de două săptămâni

Un Mic.ro din Bucureşti este închis de două săptămâni

Mic.ro de pe strada Dr. Felix a fost deschis în vara trecută

Autor: Cristi Moga

07.11.2011, 00:05 16503

Magazinul cu numărul 256 al reţelei Mic.ro, dezvoltată de omul de afaceri Dinu Patriciu, este închis de circa două săptămâni, unitatea din strada Doctor Felix din Bucureşti fiind inaugurată în vara acestui an. Potrivit datelor ZF, acesta ar fi primul magazin Mic.ro închis pe piaţa locală, la circa 18 luni de la lansarea reţelei cu un magazin în zona Ştefan cel Mare din Bucureşti.

"Magazinul este închis de circa două săptămâni. A avut marfă doar în prima lună, două, iar apoi a rămas fără ţigări şi alte produse. De când a fost închis, nu am mai văzut activitate de câte ori am ieşit din bloc", spune un locatar al blocului din apropierea Pieţei Victoriei.

Magazinul face parte din grupul celor circa 100 de unităţi în franciză, iar probleme cu aprovizionarea au mai multe unităţi Mic.ro atât din Bucureşti, cât şi din ţară. În astfel de magazine există rafturi goale, iar unele categorii de alimente lipsesc complet.

"Nu ştiu de ce este închis acel magazin. Am întrebat şi eu mai departe. Nu este nimic specific. Poate sunt nişte reparaţii care durează mai mult. Luna viitoare va începe o relocare de anumite locaţii, avem în vedere 50-60 de unităţi", a declarat pentru ZF Dan Ionescu, directorul general al firmei Mercadia, prin care Dinu Patriciu îşi controlează afacerile din retail Mic.ro, Mac.ro şi Bet Cafe Arena.

Unitatea de pe strada Doctor Felix are şi marfă pe unele rafturi, astfel că nu este exclusă redeschiderea magazinului, într-o zonă în care principalul competitor este un supermarket Mega Image de la piaţa 1 Mai.

Mic.ro este o afacere lansată anul trecut, prin care omul de afaceri Dinu Patriciu a anunţat că se va lupta cu marile reţele internaţionale de supermarketuri. Ţinând cont de un buget mediu de 90.000 de euro per magazin, Patriciu a investit circa 70 de milioane de euro pentru a duce reţeaua la 800 de unităţi fixe, la parterul blocurilor, şi a cumpărat alte câteva sute de auto-utilitare Mercedes-Benz şi Fiat pentru o reţea de magazine mobile.

Prin afacerile din retail Patriciu şi-a propus să ajungă la vânzări de 1,5 miliarde de euro, într-o piaţă în care doar trei companii - Metro, Kaufland şi Carrefour - cu o prezenţă de cel puţin cinci ani pe piaţă, au ajuns la o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro după investiţii de circa jumătate de miliard de euro fiecare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO