Companii

Un producător din Sălaj produce mezeluri din vânat pentru a scăpa de competiţia produselor tradiţionale

În România există puţine companii care pot furniza carne de vânat existând un deficit de carne de vânat pe piaţă circa 4-5 luni pe an

În România există puţine companii care pot furniza carne de vânat existând un deficit de carne de vânat pe piaţă circa 4-5 luni pe an

Autor: Roana Rotaru

24.01.2017, 00:04 1228

„Am căutat să intrăm pe acea nişă din piaţă care nu există.“

Producătorul de preparate din carne marca Silvania Gourmet şi Silvania Gusturi Bune Ardeleneşti din satul Crişeni, judeţul Sălaj, care operează sub compania Universal SA, a vândut anul trecut mezeluri de 12,5 mil. lei (2,7 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de anul precedent, potrivit repre­zen­tanţilor companiei.

„Pentru anul 2016 discutăm de o  men­ţinere şi stabilizare a cifrei de afa­ceri pe clienţii mari din reţelele internaţionale de magazine şi o creştere de 17% per companie datorită ca­nalului de comerţ tradiţional. Prin­ci­palii factori care au dus la creşterea cifrei de afaceri şi îmbunătăţirea marjei de profit sunt schimbările pe care le-am făcut asupra sortimentaţiei de produse şi rebrandingul imaginii produselor“, a declarat pentru ZF Andrei Pădurean, manager operaţional al companiei Universal SA, fiul proprietarului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO