Companii

Un retailer român de haine aşteaptă afaceri de 48 mil. euro cu 1.000 de angajaţi

Reţeaua de magazine PPT vrea să se extindă şi în alte ţări din regiune

Reţeaua de magazine PPT vrea să se extindă şi în alte ţări din regiune

Autor: Corina Mirea, Mădălina Dediu Panaete

02.09.2015, 00:07 2785

Reţeaua de magazine de îmbrăcă­minte şi încălţăminte „Preţuri pentru tine“, dezvoltată de patru antreprenori locali, vrea să se extindă şi în alte ţări din regiune, în condiţiile în care a ajuns deja la peste 160 de unităţi în România şi Republica Moldova.

„Avem cea mai extinsă reţea de modă în prezent. Unul dintre factorii care au stat la baza dezvoltării reţelei a fost politica de menţinere a preţurilor la un nivel scăzut. În magazine cel mai scump articol nu depăşeşte 100 de lei per bucată, iar cea mai mare pondere o deţin produsele aflate între 15 şi 20 de lei per articol“, a spus Radu Acio­botăriţei, specialist marketing al companiei Preţuri pentru tine (PPT)

Bazele companiei au fost puse în 2006 de către Adrian şi Gabriel Măr­gărit şi Tudor şi Alexandru Matei, patru tineri din Bucureşti care au puţin peste 30 de ani.

El estimează că în acest an compania, care are peste 1.000 de angajaţi, va ajunge la afaceri de circa 213 mil. lei (48 mil. euro) în cele două ţări. Antrepre­norii au dezvoltat reţeaua în localităţi cu peste 10.000 de locuitori, următoarea ţintă fiind cucerirea pieţei din Bucureşti. Dezvoltarea reţelei vine în contextul în care un român cheltuie lunar mai puţin de 30 de lei pe îmbrăcă­minte şi încălţăminte, cifră care plasează ţara pe ultimele locuri în regiune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO