Pe piaţa din România expansiunea brandului este realizată de un român, Valentin Dobrescu, şi de expatul Victor Ugron. Acesta din urmă a lucrat pentru compania mamă - Pepkor – din 2009, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare LinkedIn. El a lucrat pentru mai multe branduri ale sud-africanilor, respectiv Best&Less, Pepkor şi Pepco. De expansiunea companiei în România se ocupă de şapte luni.
Valentin Dobrescu este de zece luni head of expansion and construction pentru companie. Anterior el a fost director de expansiune şi portofoliu pentru nemţii de la Takko (un brand german de modă care are la rândul său profil de discount) şi şeful diviziei de real-estate pentru hipermarketurile Real. Anterior a lucrat în consultanţă imobiliară, potrivit informaţiilor publice pe LinkedIn.
Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, încălţăminte şi accesorii cu preţuri mici şi are peste 600 de magazine în Polonia, a ajuns în România la 13 magazine concentrate în zona de centru şi sud a ţării la mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa locală.