Companii

Un român de 30 de ani dezvoltă trei branduri ale H&M în China

Cristian Chipăilă, foto: Vlad Dodan

Cristian Chipăilă, foto: Vlad Dodan

Autor: Cristina Roşca

06.04.2015, 00:07 1603

Cristian Chipăilă are 30 de ani şi după ce a făcut timp de trei ani parte din echipa care a pus bazele H&M în România, a decis să plece la capătul celălalt al lumii, în China, pentru a se ocupa de dezvoltarea celorlalte branduri ale grupului suedez pe cea mai „fierbinte“ piaţă din lume, cu peste un miliard de consumatori.

Executivul este leasing manager pentru linia de new business a H&M, respectiv pentru brandurile Monki, Cos şi & Other Stories.

„Sunt responsabil de expansiunea celorlalte branduri ale grupului H&M în China continentală. Este un job care îmi oferă şansa să lucrez cu branduri destul de diferite ca stil şi tip de client şi concept, cu o expansiune extraordinară, pe o piaţă încă în dezvoltare şi destul de volatilă.“ Gigantul suedez H&M de­ţine în portofoliu pe lângă brandul cu acelaşi nume şi Cos, Monki, Cheap Monday, & Other Stories. În China compania a intrat în 2007 şi a ajuns astăzi la o reţea de 240 de magazine H&M, opt COS, 29 Monki şi două Cheap Monday.

Jobul actual este, potrivit lui, total diferit de cel pe care îl avea la H&M în România, acela de project manager, respectiv coordonator de deschideri de magazine. S-a angajat în cadrul grupului suedez încă de la finalul lui 2010, înainte cu circa jumătate de an ca H&M să deschidă magazine în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO