Companii

Un român de 30 de ani va coordona expansiunea globală a noii linii de business a H&M

Cristian Chipăilă

Cristian Chipăilă

Autor: Cristina Roşca

17.08.2015, 00:07 4596
Cristian Chipăilă are 30 de ani şi de la începutul acestei luni coordonează expansiunea globală a noii linii de business (new business line) a H&M. Divizia cuprinde brandurile COS, Monki, &Other Stories, Cheap Monday şi Weekday, iar expansiunea este coordonată de trei persoane, printre care şi executivul roman. Fiecare dintre cei trei se va ocupa de anumite branduri.
 
Anterior, executivul român a fost leasing manager în China pentru linia de new business a H&M, respectiv pen­tru brandurile Monki, Cos şi & Other Stories. El era responsabil de expansiunea celorlalte branduri ale grupului H&M în China continentală.

„Noul job este diferit de ceea ce fă­ceam în China (...). Aceas­tă poziţie nu are un nume propriu-zis, dar voi fi responsabil de expansiunea globală a noii divizii de business (new business line). Este un departament mic, deocamda­tă, care se ocupă de dezvoltarea stra­tegică a noilor branduri, eu fiind al treilea membru“, spune Chipăilă. El adaugă faptul că noul job este, în principiu, mai puţin dinamic, trebuind să dezvolte strategiile şi viziunea pentru pieţele existente şi cele viitoare, analizând clienţii, po­ten­ţialul de retail şi competitorii. „Apro­băm şi semnăm contractele finale care vin din fiecare ţară. Sunt un fel de brand manager, dar fără partea operaţională şi de produs. De ieri ne-am mutat în Stockholm, întrucât voi lucra la head office.“

Chipăilă lucrează la H&M din 2010, însă ca­ri­era în modă şi-a început-o anterior. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO