Companii

Un roman de 40 de ani a ajuns brand managerul mondial al Kent

15.02.2010, 23:09 163

Mihai Diaconu, seful pe marketing al producatorului BritishAmerican Tobacco South East Europe, a fost promovat recent brandmanager al tigarilor Kent la nivel global, pozitie din care vagestiona bugetul de promovare si imaginea celei mai vandute marcipremium a companiei, care in 2008 a realizat vanzari estimate la10-15 miliarde de euro (peste 3 miliarde de pachete) pe 70 depiete.

Diaconu, 40 de ani, a fost promovat si la inceputul lui 2009,cand a fost numit director al departamentului de marketing sivanzari al British American Tobacco South East Europe de pe pozitiade Marketing & Sales Director la BAT Romania. El lucreaza depeste 10 ani la BAT, este absolvent al Universitatii PolitehnicaBucuresti si al Academiei de Studii Economice, potrivitlinkedin.com, si se numara in prezent printre cei mai cunoscutiexecutivi din piata bunurilor de larg consum.

Oficialii BAT nu au confirmat informatiile pana la inchidereaeditiei.

British American Tobacco (BAT) este cel mai mare jucator pepiata locala a tigaretelor, cu o cota de peste 40%, potrivitestimarilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO