Companii

Un român este directorul comercial al Ikea în Japonia şi are în subordine peste 300 de oameni

Tony Dumitru Vatuiu, director comercial Ikea Japonia: Mi-am început cariera profesională ca şi trainee la Ikea în Danemarca în 2004, iar prima poziţie de leadership a venit în 2005

Tony Dumitru Vatuiu, director comercial Ikea Japonia: Mi-am început cariera profesională ca şi trainee la Ikea în Danemarca în 2004, iar prima poziţie de leadership a venit în 2005

Autor: Cristina Roşca

03.10.2016, 17:44 2002

Ikea deţine în Japonia opt magazine, potrivit site-ului propriu. Prin comparaţie, suedezii au în România un singur magazin, cu vânzări anuale de circa 90-100 milioane de euro.

 

Executivul român Tony Dumitru Vatuiu ocupă de circa un an poziţia de director comercial în cadrul retailerului de mobilă Ikea în Japonia, fiind totodată responsabil de logistică, vânzări şi mar­keting pentru magazinul din zona Tokyo Bay ale companiei suedeze. El are în subordine o echipă de opt manageri şi alţi 300 de salariaţi.

„Lucrez direct cu opt manageri şi aproximativ 300 de muncitori. Sunt responsabil nu doar de partea comercială, dar mai ales de dezvoltarea oamenilor cu care lucrez, astfel încât atunci când va veni ziua plecării mele din Japonia să am încrederea să pre­dau ştafeta unei echipe stabile, competente şi pregătite pentru viitoarele provocări. Ikea Japonia este într-o continuă expansiune şi are foarte mare nevoie de oameni competenţi“, spune executivul român.

Gigantul suedez Ikea, controlat de miliardarul Ingvar Kamprad, s-a întors în Japonia în 2006 după o pauză de circa două decenii, perioadă în care şi-a dezvoltat businessul pentru a deveni unul dintre cei mai mari jucători din domeniu la nivel mondial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO