Un start-up pe zi. O absolventă de Construcţii şi-a investit economiile într-o florărie

4 nov 2016 Autor: Mihaela Pascari

Andra Iordan (27 de ani), absolventă a Universităţii Tehnice de Construcţii din Bucureşti, a decis anul trecut să părăsească locul de muncă din firma de proiectare în care a lucrat timp de patru ani pentru a pune bazele propriei afaceri de aranjamente florale. Brandul Ribbon’d a luat naştere la începutul acestui an după o investiţie de 3.000 de euro.

„De la un job în domeniul cons­trucţiilor am decis că pasiunea pentru flori va fi prioritară, aşadar am început prima oară un business împreună cu un asociat, cu aranjamente florale. Iar după un an am încheiat colaborarea acolo şi am înfiinţat Ribbon’d“, a spus Andra Iordan, fondatoarea brandului.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.11.2016

 
Cuvinte cheie:
Un start-up pe zi
, Andra Iordan
, florarie
, absolventa
, Constructii
, brand
, afaceri
, investitie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide