Un start-up pe zi: Şi-a lăsat jobul din publicitate pentru a realiza bijuterii care costă între 150 şi 1.000 de lei

miercuri, 00:05 Autor: Simona Tatu

Materialele folosite pentru realizarea bijuteriilor sunt argintul, aurul, cuprul şi bronzul, iar în ceea ce priveşte accesoriile folosite acestea pot fi pietre preţioase sau semipreţioase.

Monica Stănescu (40 de ani) a lucrat 12 ani în advertising ca art director, iar în urmă cu patru ani a decis să se dedice pasiunii ei pentru bjiuterii, urmand cursurile şcolii de bijuterie contemporană Assamblage. Anterior, ea a absolvit liceul de arte plastice Nicolae Tonitza şi a studiat comunicare vizuală, grafică şi design la Univestitatea din Düsseldorf în Germania.

"Am lucrat ca art director într-o agenţie de publicitate aproximativ 12 ani, iar în 2013, după ce am am urmat cursurile unei şcoali de bijuterie contemporană, am renunţat la job pentru a mă dedica realizării bijuteriilor. Eu mă ocup atat de designul tuturor produselor, cat şi de realizarea lor", a spus Monica Stănescu, care deţine brandul Most Precious.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
start-up
, bijuterii
, antreprenori
, brand
, design
, Monica Stănescu
, Most Precious
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide