Companii

Ursus: Mediul digital a crescut vânzările brandului Peroni cu 20% anul trecut

Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries: Rolul online-ului devine din ce în ce mai important.

Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries: Rolul online-ului devine din ce în ce mai important.

Autor: Bianca Dorobanţu

20.01.2017, 00:04 404

Principalele canale de comunicare pentru brandurile de bere Peroni şi Grolsch sunt reţelele de socializare Facebook şi Instagram.

Comunicarea în mediul online a mărcilor de bere din portofoliul Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii, se reflectă şi asupra businessului companiei, pe lângă consolidarea ima­ginii, a spus Mihai Bârsan, vicepre­şedinte de marketing al companiei. 

„Dacă analizăm rezultatele mărcilor Ursus Breweries cele mai active în mediul online, se poate observa că această comunicare (online – n. red.) a ajutat extrem de mult.  De exemplu, Peroni, pentru care mediul digital este principalul canal de comunicare, a înre­gistrat o creştere de aproxi­ma­tiv 20% a vânzarilor în 2016 versus 2015“, a spus Mihai Bârsan. Ursus Breweries foloseşe canalele de comunicare on­line de zece ani. Compania alocă bugete din ce în ce mai mari pentru social-media, iar din totalul investiţiilor în online, reţelele de socializare atrag aproape 50%, a adăugat Bârsan.

„Este evident că rolul online-ului devine din ce în ce mai important. Unul dintre avantajele canalelor de social media constă în faptul că publicul-ţintă se «atinge» foarte rapid, printr-o comu­nicare mult mai personalizată comparativ cu aceea de pe alte canale de comunicare care vizează maximizarea numărului de utilizatori.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO