Comunicarea în mediul online a mărcilor de bere din portofoliul Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii, se reflectă şi asupra businessului companiei, pe lângă consolidarea imaginii, a spus Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al companiei.
„Dacă analizăm rezultatele mărcilor Ursus Breweries cele mai active în mediul online, se poate observa că această comunicare (online – n. red.) a ajutat extrem de mult. De exemplu, Peroni, pentru care mediul digital este principalul canal de comunicare, a înregistrat o creştere de aproximativ 20% a vânzarilor în 2016 versus 2015“, a spus Mihai Bârsan. Ursus Breweries foloseşe canalele de comunicare online de zece ani. Compania alocă bugete din ce în ce mai mari pentru social-media, iar din totalul investiţiilor în online, reţelele de socializare atrag aproape 50%, a adăugat Bârsan.
„Este evident că rolul online-ului devine din ce în ce mai important. Unul dintre avantajele canalelor de social media constă în faptul că publicul-ţintă se «atinge» foarte rapid, printr-o comunicare mult mai personalizată comparativ cu aceea de pe alte canale de comunicare care vizează maximizarea numărului de utilizatori.“