Companii

Vânzările Carrefour s-au apropiat de 1 mld. euro în S1/2018, plus 8%. Gigantul francez deţine în România 328 de magazine sub mai multe formate

Vânzările Carrefour s-au apropiat de 1 mld. euro în...

Autor: Cristina Roşca

30.07.2018, 00:07 391

Grupul francez Carrefour a înregistrat în România în primul semestru din acest an vânzări brute (cu TVA) de 993 mil. euro, plus 8,1%.

Ca piaţă în grupul Carrefour, România este a cincea din Europa (în afară de piaţa-mamă Franţa). Mai mult, creşterea puternică a făcut ca businessul din România să se apropie de cel din Polonia, cea mai puternică economie din regiune, o ţară cu o populaţie de două ori mai mare ca a României.

Avansul businessului pe piaţa locală a fost de câteva ori mai mare decât cel din Polonia unde reţeaua este de aproape trei ori mai extinsă ca în România. Mai exact, la jumătatea anului erau 830 de magazine faţă de 330 în România. Businessul este aproape acelaşi.

„Piaţa Europei de Sud este marcată de o concurenţă puternică şi de un consumator fără prea mare apetit, mai ales piaţa din Italia. (...) România şi Polonia sunt ţările unde piaţa continuă să crească“, spun oficialii Carrefour.

În raportul gigantului francez apar pe piaţa locală 328 de magazine dintre care 32 de hipermarketuri, 235 de supermarketuri, 52 de unităţi de proximitate şi 9 magazine de tip cash & carry, mai exact cele deschise sub brandul Supeco.

Grupul francez Carrefour a obţinut anul trecut în România afaceri de puţin peste 2 mld. euro, plus 14%, cel mai ridicat nivel din istoria sa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO