Companii

Vânzările de aparate de climatizare Daikin cresc cu 26%, datorită înmulţirii centrelor comerciale

Vânzările de aparate de climatizare Daikin cresc cu...

Autor: Dan Straut

30.05.2017, 18:01 181

Potrivit Daikin România, consolidarea vânzărilor este susţinută atât de schimbarea comportamentului consumatorilor şi creşterea investiţiilor în proiectele comerciale şi rezidenţiale, cât şi de gama foarte variată de produse şi abordarea strategică a companiei.

„În cifra de afaceri obţinută în anul financiar 2016, ponderea proiectelor din segmentul comercial a rămas superioară segmentului rezidenţial, soluţiile Daikin echipând clădiri de birouri, reţele de hipermarketuri, stadioane şi hoteluri din întreaga ţară. Pe de altă parte, ţinând cont de vânzările gamei Bluevolution (lansată anul trecut), care ocupă 30% din vânzările gamei de produse high-end, observăm un trend foarte accentuat de creştere şi în segmentul rezidenţial”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.

Pe lângă proiectele din gama rezidenţială, cum sunt ansamblurile Cişmigiu House şi Sun Flower sau hotelurile Narcis (Venus) şi Diana (Olimp), pe segmentul comercial Daikin a echipat multe investiţii reprezentative. Hotel Hilton din Bucureşti, benzinăriile OMV, birourile Timpuri Noi, Central Business Plaza Cluj, One Herăstrău Park Bucureşti, Oregon Park, LIDL Offices, stadionul din Târgul Mureş fiind doar câteva dintre cele mai importante proiecte realizate în 2016.

Daikin a realizat de curând şi un proiect de recondiţionare completă a unei săli din cadrul Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti. „Facultatea de Inginerie a Instalaţiilor din Bucureşti este una dintre cele mai prestigioase universităţi din România, dar, din păcate, a fost uitată în timp atunci când vine vorba de moderinizarea ei. De aceea, ne-am oferit suportul facultăţii şi am transformat complet una dintre cele mai vechi săli din universitate: de la mobilier nou, iluminare, echipament multimedia modern, până la parchet, tablă şi geamuri. Desigur, sala este dotată cu sisteme de climatizare Daikin funcţionale, care sunt folosite şi în scop educaţional”, a adăugat directorul companiei. Valoarea acestei sponsorizări depăşeşte 30.000 de euro.

La nivel global, compania Daikin este prezentă în peste 145 de ţări, având peste 60.000 de angajaţi în cele 86 de fabrici. În Europa compania are aproximativ 5.500 de angajaţi şi 14 fabrici de producţie cu sediul în Belgia, Republica Cehă, Franţa, Germania, Olanda, Italia, Turcia, Marea Britanie şi Spania. Daikin este pe piaţa din România din 1994, având în prezent peste 30 de angajaţi şi o reţea complexă de distribuitori, axaţi pe soluţii comerciale, industriale şi rezidenţiale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO