Companii

Vânzările de electrocasnice mari au crescut în prima jumătate a anului cu 5,3%, pe măsură ce românii se orientează tot mai mult spre produse incorporabile

Vânzările de electrocasnice mari au crescut în prima...

Autor: Roxana Rosu

17.08.2017, 11:14 182

Vânzările de electrocasnice mari au crescut în prima jumătate a anului cu 5,3%, la 239 milioane euro, în condiţiile în care categoriile emergente, cum sunt electrocasnicele incorporabile, au fost singurele care au înregistrat creşteri de două cifre, ritmul general al pieţei de bunuri de folosinţă îndelungată marcând un avans de 10,5%, la un total de 1,17 miliarde euro, potrivit datelor GfK.

În acelaşi timp, electrocasnicele mici au avut vânzări cu 19,1% mai mari, de 91 milioane euro, iar electronicele au crescut cu 10,4%, la 186 milioane euro. Segmentul lider al pieţei rămâne telecom, cu vânzări de 460 milioane euro, în creştere cu 19,1%.

Pe de altă parte, zona de IT a pierdut 2,1% din valoare, ajungând la 176 milioane euro, iar cea de dispositive de printare s-a redus drastic, cu 19,4%, la 14 milioane euro. În acelaşi timp, vânzările de aparate foto au fost pe plus, cu un avans de 14,7%, la 12 milioane euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO