Companii

Vânzările duduie: România a ajuns a doua piaţă ca importanţă pentru Kaufland, după ţara-mamă Germania

Marco Hoessl, executivul care conduce businessul Kaufland din România

Marco Hoessl, executivul care conduce businessul Kaufland din România

Autor: Cristina Roşca

19.07.2018, 00:07 2925

Retailerul german Kaufland, prezent local cu o reţea de 119 hipermarketuri, a obţinut în România în 2017 afaceri de 10,1 mld. lei (2,2 mld. euro), valoare ce a plasat piaţa pe poziţia secundă ca importanţă. Mai exact, România a depăşit Cehia şi Polonia, ţări unde nemţii au mai multe magazine, dar unde şi concurenţa este mai acerbă, deci vânzările per unitate sunt mai mici. 

„Cele mai importante pieţe pentru retailer sunt Germania, România, Polonia şi Cehia, în această ordine. Grupul este prezent şi pe alte pieţe din Europa Centrală şi de Est şi se va extinde în Australia în 2018, urmând să fie prima mutare a companiei pe o piaţă vorbitoare de limbă engleză“, scrie revista internaţională CEO Magazine într-un interviu cu Marco Hoessl, executivul care conduce businessul Kaufland din România. Grupul Kaufland, cu sediul la Neckarsulm, în Germania, este prezent cu peste 1.200 de magazine pe nouă pieţe, dintre care două sunt noi, mai exact hipermarketurile sunt în construcţie. Vânzările nemţilor la nivel internaţional au sărit de 22 mld. euro anul trecut. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO