Companii

Vânzările Napolact, plus 13% după reducerea TVA la alimente

Foto: Andreea Alexandru

Foto: Andreea Alexandru

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.09.2015, 00:07 730

Napolact, principalul „motor“ pentru businessul de pe plan local al grupului olandez FrieslandCampina, a avut vânzări mai mari cu 13% în primele şapte luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţia fiind in­fluen­ţată şi de re­du­cerea TVA la ali­mente.

„Piaţa lacta­te­lor va încheia pe creştere acest an, graţie, în principal, re­ducerii TVA la ali­mente, începând cu 1 iunie. Un semn stă şi în evo­luţia produselor noas­tre: vânzările Napolact, prin­ci­palul brand al FrieslandCampina România, care are o pondere de 60% din totalul vânzărilor noastre, au crescut cu 13% în primele şapte luni faţă de aceeaşi perioadă din 2014 şi esti­măm că va continua trendul as­cen­dent“, a declarat pentru ZF Cor­nel Cărămizaru, director de vânzări Fries­landCampina România, al trei­lea cel mai mare producător local de lactate.

Piaţa lactatelor, estimată la 900 mil. euro anual, a avut în prima parte a anului un avans de 1,2% în volum, dar o contracţie de 0,2% în valoare, creşterea în volum venind în principal datorită re­ducerii TVA la ali­mente, măsură adop­tată la 1 iunie.

Consumul de lactate a fost printre cele mai afectate de criza economică, impactul fiind vizibil în reducerea numărului de fabrici, dar şi în profitabilitatea marilor jucători.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO