Ziarul Financiar lansează în luna octombrie cea de-a şaptea ediţie a anuarului „Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“, anuarul care prezintă profilul celor mai importanţi manageri din sistemul bancar, din industria farma, din energie, din IT&C, precum şi din multe alte sectoare economice.
Cine sunt, cum au ajuns la conducere, ce studii, vârstă şi experienţă profesională au cei care conduc mediul de business din România sunt doar câteva dintre informaţiile care vor fi la dispoziţia cititorilor ZF prin cel mai util instrument de cunoaştere a actorilor din business.
Anuarul, care va fi disponibil atât în ediţie print, cât şi online, este rezultatul unei ample cercetări care are la bază centralizarea chestionarelor aplicate în companiile aflate în topul celor mai mari jucători din fiecare sector al economiei.
Schimbările surprinzătoare de la vârful companiilor din ultimul an şi „scanarea“ reţelei locale de leadership feminin sunt alte elemente care nu trebuie să lipsească din lectura oricărui manager din România, iar „Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“ surprinde, din acest punct de vedere, esenţa informaţiei.
Pe lângă prezentarea portretelor şi a biografiilor de executivi de top, ediţia din 2013 a anuarului a adus în plus şi o serie de interviuri şi analize care să ilustreze traseele în carieră, dar şi lecţiile învăţate de către oamenii de afaceri prezenţi în anuar.
De asemenea, din analiza calitativă a cercetării realizate anul trecut au ieşit statistici interesante legate de faptul că majoritatea managerilor locali apreciază calităţile de lider ale lui Steve Jobs (Apple), Warren Buffett (Berkshire Hathaway), Ion Ţiriac (Ţiriac Holdings) şi Mariana Gheorghe (OMV Petrom).
Tot anul trecut, managerii au mărturisit că printre marile realizări ale lor din ultimul an s-au aflat achiziţiile sau chiar supravieţuirea. În plus, mulţi au precizat şi ce maşini conduc (majoritatea Audi, Volksvagen, BMW sau Mercedes) sau ce telefoane folosesc (iPhone, BlackBerry sau Samsung Galaxy fiind în top 3 mărci prefereate).
Astăzi, ZF prezintă zece motive pentru care fiecare manager trebuie să aibă pe birou catalogul care ilustrează, la propriu, latura umană a businessului.