Companii

Wolfgang Schulz, BMW Româ­nia: Românii sunt interesaţi tot mai mult de tehnologie, vedem o creştere puternică pe maşini electrice

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: Dacă anul trecut am vândut zeci de maşini electrice pe piaţa locală, în viitorul apropiat vom ajunge să vindem sute de astfel de automobile în România pe măsură ce piaţa se va dezvolta.

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: Dacă anul trecut am vândut zeci de maşini electrice pe piaţa locală, în viitorul apropiat vom ajunge să vindem sute de astfel de automobile în România pe măsură ce piaţa se va dezvolta.

Autor: Bogdan Alecu

13.03.2017, 00:07 395

Din cele aproape 200 de automobile electrice şi hibride de tip plug-in (care pot încărca bateria pentru motorul electric şi de la o priză) vândute anul trecut în România, o treime sunt maşini BMW.

Wolfgang Schulz, di­rec­tor general al BMW Group Româ­nia, spune că noile tehnologii din seg­men­tul premium au deschis apetitul ro­mâ­nilor pentru ma­şini de ultimă generaţie, motiv pen­tru care şi mărcile din această clasă înre­gistrează creşteri mai puternice decât piaţa totală.

„Clienţii auto­mo­bilelor pre­mi­um sunt mai atenţi la noutăţi şi la ino­vaţii. Spre exem­plu, anul trecut a fost un an bun pen­tru noi şi în ceea ce priveşte vân­zările de maşini electrice. Românii sunt interesaţi de ino­vaţii. Am avut un început bun şi vom continua în acest ritm“, a spus Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România.

Reprezentanţa locală a grupului ger­man a livrat anul trecut pe piaţa lo­ca­lă 62 de automobile electrice şi hi­bri­de. Dintre acestea, 37 sunt BMW i3, şase sunt BMW i8, modelul sport hi­brid, dar şi 18 SUV-uri BMW X5 xDrive40e iPerformance, un Seria 3 330e, trei limuzine BMW 740e iPerfro­mance şi trei BMW 225xe iPerfor­mance. Pe piaţa locală singurii dealeri autorizaţi pentru a vinde BMW i sunt Automobile Bavaria şi APAN din Iaşi.

Iniţial, targetul de vânzări stabilit la începutul anului trecut pentru sub-brandul i era de 24-25 de maşini, în con­diţiile în care era anunţat programul Rabla Plus, prin care erau oferite 100 de ti­chete a 4.500 de euro fiecare pentru achi­ziţia de maşini electrice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO