ZF Digital 2017. Cuvintele de ordine în telecom: convergenţa fix-mobil şi servicii adăugate pentru aceiaşi clienţi

14 nov 2017 Autori: Ioana Nita , Simona Tatu , Ştefan Stan

♦ Cei mai puternici operatori telecom prezenţi ieri la conferinţa ZF Digital 2017 au spus că principalul lor obiectiv pentru 2018 este să le ofere clienţilor mai multe servicii de comunicaţii decât în prezent, inclusiv servicii adiţionale industriei. ♦ Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, a fost primul jucător care a atacat piaţa cu oferta de servicii integrate, în urmă cu trei ani.  

Serviciile integrate fix-mobil şi cele adău­gate care se bazează pe in­fra­struc­turile de internet, fixe sau mo­bile, au devenit una dintre prin­ci­palele priorităţi ale operatorilor de tele­comunicaţii care activează pe plan local, în con­diţiile în care competiţia este acerbă, iar tehnologia avansează într-un ritm alert.

Astfel, cei mai mari jucători de pe piaţa de te­leco­mu­nicaţii din România îşi canalizează in­vestiţiile că­tre oferte complete de comunicaţii – de la ser­vicii de cablu TV şi internet fix, la ser­vi­cii de voce şi internet mobil, la care se adaugă şi noi segmente de piaţă dezvoltate odată cu ex­plo­zia vân­zărilor de date şi a consumului de da­te – smart­home, smartoffice şi machine to machine.

„Prioritatea noastră este să creştem pe «mobile» şi să susţinem clienţii cu o experienţă superioară. Primul obiectiv este să ne asigurăm de calitatea reţelei şi de funcţionalitate, de acoperire, să aducem reţeaua broadband către cât mai mulţi oameni. Al doilea obiectiv este dezvoltarea în continuare a ceea ce am început anul trecut, adică dezvoltarea unor servicii de conversie, fixe şi mobile. Am relansat propu­nerile de servicii convergente fix mobil printr-o nouă campanie, care are rezultate foarte bune până acum. Vorbim de segmentul B2B, dar şi de cel dedicat consumatorilor“, a de­clarat Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.11.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, servicii
, telecom
, zf
, zf digital
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide