Companii

ZF Live. Cătălin Zaharia, trainer NLP: Etichetările negative ne fac viaţa mai grea şi trebuie înlocuite cu alte modalităţi de adresare

Cătălin Zaharia, trainer şi expert NLP (programare neurolingvistică)

Cătălin Zaharia, trainer şi expert NLP (programare neurolingvistică)

Autor: Roxana Rosu

28.06.2017, 00:05 414
Managerii, dar nu numai ei, trebuie să fie atenţi la modul în care se adresează lor înşile, să se valorizeze mai mult şi să evite etichetările negative, este de părere Cătălin Zaharia, trainer şi expert NLP (programare neuro­lingvistică), prezent la ZF Live. „Trebuie să înţelegem cum ne adresăm nouă înşine. Adresări de genul «sunt un prost», «iar nu am făcut bine» sunt comenzi care ne fac viaţa mai grea şi trebuie înlocuite. Managerii trebuie să vorbească cu ei înşişi mai benefic, să nu pună presiune aşa mare pe ei prin limbaj negativ. Iar asta se transferă şi în discuţiile cu subalternii. Să evite formularea prin negaţie, nu neapărat prin cuvântul NU.“ Trainerul sfătuieşte cursanţii să îşi pună întrebarea ce îşi doresc în locul unei probleme. De exemplu să nu mai spună „nu mai vreau probleme în departament“, ci „vreau succes“. Să evite etichetările negative către ei înşişi şi să se valorizeze mai mult, punând accent pe ce fac bine, nu pe ce greşesc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO